Klanten-reviews
Zeer tevreden met de service. Klantvriendelijk en professioneel.
Ik heb bloemen besteld voor de verjaardag van mijn moeder. Ik was erg blij toen ik het boeket zag. Een heel mooi boeket verse bloemen. Ook op tijd gebracht trouwens!
Heel blij met de bloemlevering op kantoor. Professionele en vriendelijke koerier, bloemen werden op tijd en in uitstekende staat afgeleverd.
Alles is in orde. Ik hield echt van het werk van bloemisten. Alles werd op tijd geleverd. Ik beveel deze levering.
De bloemen zijn prachtig, alle wensen worden vervuld. Levering op tijd. Ik heb het besteld voor mijn moeders verjaardag.
Prachtige presentatie en de bloemen bleven lang mooi. De koerier gaf geen specifieke levertijd aan, maar iedereen was thuis.
Een aanrader voor speciale gelegenheden. Mijn vriendin was dolblij.
Ik was aangenaam verrast door de snelheid van de bloemenlevering. Ik bestelde last-minute, maar de bloemen kwamen op tijd en vers aan.
Wat een verrassing! De combinatie van kleuren was echt perfect.
Snelle levering en alles zag er netjes uit. Bedankt!
Ik ben erg blij dat ik de samenwerking met u ben begonnen! Voor alle vakanties bestel ik alleen bloemen bij u. Veel succes!
Ik ben verliefd op uw dienst! Alles is op het niveau! Ik beveel altijd uw bedrijf aan iedereen! Heel erg bedankt
Naar mijn mening, heb je de beste bloem levering service! Ik ben meer dan gelukkig. Bedankt!
Altijd blij met uw bloemisten. Jullie zijn geweldige kerels!
De bloemen werden op tijd geleverd, fris, luxueus. De jarige job is erg blij met de verrassing. Dank u voor de uitstekende service!
Ik heb hier een boeket besteld voor de verjaardag van mijn oma. Zeer mooi gemonteerd, de ansichtkaart kwam van pas en paste mooi in de compositie.
Bekijk alles
Jij zal ze ook leuk vinden
België
©2018 - 2026, «CityFlowers» - bloemen bestellen in Brussel, Antwerpen, Brugge, Gent, Namen en in heel België.
Bericht verzonden
We bellen u binnenkort.
OK