Klanten-reviews
Onze moeder is blij met het boeket!!!)) Jullie gouden handen hebben een sfeer van feest en vreugde gecreëerd.
Een aanrader voor speciale gelegenheden. Mijn vriendin was dolblij.
Zeer tevreden over de bloembezorging! Het boeket kwam vers en prachtig aan. Bedankt voor de uitstekende service!
Goede communicatie en snelle levering.
Ik vraag je vaak om hulp met boeketten. Ze brengen altijd alleen de meest verse en mooiste bloemen! Ik wens u succes!
Altijd blij met uw bloemisten. Jullie zijn geweldige kerels!
Ik heb hier een boeket besteld voor de verjaardag van mijn oma. Zeer mooi gemonteerd, de ansichtkaart kwam van pas en paste mooi in de compositie.
De geur van de rozen vulde meteen de kamer. Fantastisch!
Geweldige winkel! Ik ben erg opgewonden. Voor het eerst zag ik zo ' n gewetensvolle levering en een enorme selectie boeketten! Ik ben onder de indruk van de kwaliteit van de dienstverlening.
Ik ben verliefd op uw dienst! Alles is op het niveau! Ik beveel altijd uw bedrijf aan iedereen! Heel erg bedankt
Altijd een prachtig boeket, bedankt!
Ik ben erg blij dat ik de samenwerking met u ben begonnen! Voor alle vakanties bestel ik alleen bloemen bij u. Veel succes!
Ik bestelde een boeket met een ansichtkaart. Ik wilde een verrassing maken voor mam! De koerier kwam op tijd, ik bet 5+!
Geweldige bezorgservice-bloemen, zoals beloofd, zijn vers, en volledig overeenkomen met het beeld op de website. Bovendien werd de bestelling geaccepteerd door een zeer beleefde manager.
Zeer tevreden met de service. Klantvriendelijk en professioneel.
Heel blij met de bloemlevering op kantoor. Professionele en vriendelijke koerier, bloemen werden op tijd en in uitstekende staat afgeleverd.
Bekijk alles
Jij zal ze ook leuk vinden
België
©2018 - 2026, «CityFlowers» - bloemen bestellen in Brussel, Antwerpen, Brugge, Gent, Namen en in heel België.
Bericht verzonden
We bellen u binnenkort.
OK