Klanten-reviews
Ik wil zeggen dat je zeer goede werknemers hebt! Ze zijn echt professionals in hun vakgebied. Ze verzamelden een prachtig boeket voor mij en brachten het op tijd. Bedankt!
Ik vraag je vaak om hulp met boeketten. Ze brengen altijd alleen de meest verse en mooiste bloemen! Ik wens u succes!
U heeft een geweldige service met verantwoordelijke medewerkers! Blijf in dezelfde geest werken!
Prachtige bloemen! Ze waren vers en geurden heerlijk.
De bloemen zijn prachtig, alle wensen worden vervuld. Levering op tijd. Ik heb het besteld voor mijn moeders verjaardag.
Ik heb een boeket van je besteld voor mijn moeder. Ze woont in een andere stad. Zeer handige levering in steden. Mama was blij met de bloemen die ze kreeg. Ik zal zeker weer contact met u opnemen en zal u aanbevelen aan mijn vrienden!
Ik heb hier een boeket besteld voor de verjaardag van mijn oma. Zeer mooi gemonteerd, de ansichtkaart kwam van pas en paste mooi in de compositie.
Heel blij met de bloemlevering op kantoor. Professionele en vriendelijke koerier, bloemen werden op tijd en in uitstekende staat afgeleverd.
Goede communicatie en snelle levering.
Ik ben verliefd op uw dienst! Alles is op het niveau! Ik beveel altijd uw bedrijf aan iedereen! Heel erg bedankt
Naar mijn mening, heb je de beste bloem levering service! Ik ben meer dan gelukkig. Bedankt!
Zeer tevreden met de service. Klantvriendelijk en professioneel.
Altijd een prachtig boeket, bedankt!
Altijd blij met uw bloemisten. Jullie zijn geweldige kerels!
Uw boeketten begeleiden al onze vakanties. Ik vertrouw deze zaak alleen aan jou toe! Bloemen worden altijd vers en op tijd geleverd.
Bekijk alles
Jij zal ze ook leuk vinden
België
©2018 - 2026, «CityFlowers» - bloemen bestellen in Brussel, Antwerpen, Brugge, Gent, Namen en in heel België.
Bericht verzonden
We bellen u binnenkort.
OK