Als u vragen heeft, kunt u ons contacteren via het online formulier of bellen naar:
+32 49 494 2150
Alvorens een bestelling te plaatsen op onze website, gelieve onze openbare voorwaarden te lezen. In deze openbare overeenkomst vindt u informatie over de regels voor de uitvoering van bestellingen en garanties.
Wij willen uw aandacht vestigen op het feit dat de overeenkomst van kracht wordt vanaf het moment dat de bestelling tot stand komt. De voltooide bestelling bevestigt dat u op de hoogte bent van onze leveringsvoorwaarden en dat u deze aanvaardt.
-
Procedure voor de aanvaarding van de bestelling
- 1. Bestellingen voor de levering van bloemen, boeketten en geschenken worden op onze website 24 uur per dag aanvaard en verwerkt. Het is ook mogelijk om een bestelling te plaatsen door telefonisch contact met ons op te nemen.
- 2. Alle bestellingen worden pas voor uitvoering aanvaard na 100% vooruitbetaling.
- 3. De bestelling wordt als betaald beschouwd wanneer onze beheerder zich ervan heeft verzekerd dat de betaling volledig verricht is en dit bevestigd heeft.
- 4. In het geval dat de bestelling zonder telefonisch contact aan de ontvanger moet worden geleverd, maar het adres dat u in de bestelling hebt opgegeven is niet juist, of de ontvanger ontbreekt om de een of andere reden op dit adres, wordt de levering als voltooid beschouwd. U kunt het afleveradres binnen 2 dagen wijzigen. Het is in dit geval noodzakelijk te betalen voor de nieuwe levering.
-
Levering van bestellingen
- 1. Het minimum tijdsinterval voor een levering is 2 uur.
- 2. Levering is mogelijk op precies het aangegeven tijdstip (maar niet minder dan 2 uur na betaling).
- 3. In het geval dat de levering wordt uitgevoerd zonder voorafgaande oproep aan de ontvanger, en de ontvanger op het moment van de levering niet ter plaatse is, dragen wij de bestelling over aan derden (familieleden, collega's, buren, bewaking, enz.).
- 4. De in de bestelling opgegeven gegevens of adressen van de ontvanger met onnauwkeurigheden of fouten kunnen een vertraging in de uitvoering van de bestelling veroorzaken. In dit geval aanvaarden wij geen aansprakelijkheid voor de verstoring van de leveringstermijn.
-
Levering van bestellingen op feestdagen
- 1. De levering van bestellingen op feestdagen wordt gedurende de hele dag uitgevoerd, zonder verwijzing naar een bepaald tijdstip. Natuurlijk houden wij rekening met uw wensen betreffende het meest geschikte tijdsinterval (ochtend, middag, avond), maar wij kunnen dit helaas niet garanderen. De werkelijke leveringstijd op feestdagen hangt af van de werkdruk van de koeriers.
- 2. Bevestigingen van levering op feestdagen worden mogelijk niet onmiddellijk, maar de volgende dag verzonden. De bevestiging van de levering op feestdagen wordt binnen 2 werkdagen uitgevoerd. Dit wegens de grote werkdruk en de grote hoeveelheden orders op deze dagen.
-
De procedure voor het vervangen van onderdelen van de bestelling
- In het geval dat wij om een of andere reden niet in staat zijn het boeket precies volgens de beschrijving op de website te leveren, houden wij de onderstaande vervangingsgids aan.
- Vervangen van kleuren.
- 1. Vervanging van soorten bloemen en hun kleuren in boeketten wordt met elke klant afzonderlijk overeengekomen, met vermelding van de reden voor de vervanging.
- 2. Op feestdagen (14 februari en 8 maart, evenals 1 dag voor en 1 dag na deze feestdagen) kan de vervanging van bloemsoorten en hun kleuren in boeketten zonder toestemming van de klant geschieden.
- Vervanging van andere goederen.
- 1. Vervanging van aanverwante producten die op onze website aangeboden worden (snoep, knuffels, heliumballonnen, handgemaakte postkaarten, enz.) kan zonder voorafgaande overeenkomst met de klant, naar goeddunken van de bloemist, uitgevoerd worden. De vervanging betreft dan een soortgelijk product van dezelfde prijscategorie, of in een hogere prijscategorie, zonder extra betaling.
- 2. Het uiterlijk van speelgoed, heliumballonnen en handgemaakte ansichtkaarten kan iets afwijken van de foto's die in de catalogus staan. Dit wordt niet als een gebrek beschouwd en is geen reden om de goederen terug te sturen.
-
Vergoeding en vervanging van goederen
- 1. Wij staan in voor de versheid van de geleverde bloemproducten, omdat wij vertrouwen hebben in de kwaliteit ervan. Als het om wat voor reden dan ook gebeurt dat er verwelkte bloemen geleverd worden, moet de klant ons daarvan binnen 24 uur na de levering op de hoogte brengen, zodat het boeket vervangen kan worden.
- 2. Als u het product vervangt en opnieuw laat bezorgen, moet het afgekeurde product in zijn oorspronkelijke vorm teruggestuurd worden.
- 3. Indien wij om een bepaalde reden de bestelling niet of niet volledig hebben uitgevoerd, heeft de klant het recht om schadevergoeding te eisen voor een bedrag dat niet hoger is dan het door de klant betaalde bedrag.
-
Terugbetaling
- 1. Als de ontvanger tijdens het voorafgaande gesprek de levering geweigerd heeft, wordt de betaling aan de klant gerestitueerd als de bestelling nog niet afgehaald is.
- 2.Alleen het voor de bestelling betaalde bedrag wordt terugbetaald. Andere tijdens de betaling gemaakte kosten (bank, terminalcommissie, enz.) worden niet vergoed.