Boeketten van bloemen voor Valentijnsdag in België
Klanten-reviews
Lisa19.04.2023 12:21
Ik ben absoluut tevreden over mijn bestelling van een bloemenboeket via de website. Het proces was eenvoudig en het resultaat overtrof mijn verwachtingen.
Ik wil mijn bijzondere dank uitspreken aan de bloemist die mijn boeket heeft verzameld! Alle bloemen zijn fris en mooi, en het boeket zelf is slechts een gezicht!
Dankzij uw gezelschap, maakte ik een aangename romantische verrassing voor mijn vriendin. Ze was zeer verrast door zulke mooie boeketten met verse bloemen!
Ik vertrouw altijd de levering van boeketten alleen aan u ! Waar ik ook ben, jij bent er altijd en helpt altijd. Ik heb al boeketten besteld via u vele, vele malen en ze waren allemaal erg mooi!
Geweldige bezorgservice-bloemen, zoals beloofd, zijn vers, en volledig overeenkomen met het beeld op de website. Bovendien werd de bestelling geaccepteerd door een zeer beleefde manager.
Ik heb bloemen besteld voor de verjaardag van mijn moeder. Ik was erg blij toen ik het boeket zag. Een heel mooi boeket verse bloemen. Ook op tijd gebracht trouwens!
Ik bestelde een boeket voor een meisje voor haar verjaardag. Voor een lange tijd kon ik niet beslissen over de keuze, verlegenheid van rijkdom van het aantal boeketten. Met dank aan de bloemisten voor een mooi boeket.