Vragen en Antwoorden
Hoe plaats ik een bestelling?
Het is heel gemakkelijk om een bestelling te plaatsen in onze online winkel.
Allereerst kiest u een boeket en voegt u het toe aan uw winkelwagentje. Ga naar de afrekenpagina en vul alle verplichte velden in. Zorg ervoor dat u het juiste adres en het telefoonnummer van de ontvanger invult. Betaal gemakkelijk zoals u wilt. U ontvangt een orderbevestiging per e-mail en wij doen de rest!
Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
U kunt uw bestelling alleen online op de website betalen. Er zijn verschillende methoden beschikbaar, zoals creditcard, PayPal, Apple Pay, enz. Alle beschikbare betaalmethoden vindt u op de afrekenpagina.
Kan ik een bestelling plaatsen zonder het adres van de ontvanger te kennen?
Zeker. In dat geval zal de beheerder contact opnemen met de ontvanger om het tijdstip en het afleveradres te verduidelijken. Maar als u er een verrassing van wilt maken, mag de beheerder het natuurlijk niet over bloemen hebben als hij belt. Laat het ons weten in een opmerking bij de bestelling als dit het geval is.
Kunt u een boeket maken op basis van mijn foto?
Dat kan natuurlijk, stuur ons een foto van het boeket per e-mail -
[email protected] of bel de beheerder.
Is de vertrouwelijkheid en de veiligheid van de informatie gewaarborgd?
Natuurlijk. Ons bedrijf gebruikt bij haar werkzaamheden uitsluitend protocollen voor gegevensuitwisseling met veilige betalingssystemen. Wij beschikken over de passende certificaten voor alle gebruikte betalingssystemen. Bovendien slaan wij de bankgegevens van de klant nergens op. En de persoonlijke gegevens van de klant worden niet aan derden doorgegeven. De ontvanger heeft maar één manier om de naam van de afzender te achterhalen: een eventuele bijgevoegde briefkaart.